Alla inlägg under juni 2009

Av Love AIK-aren - 30 juni 2009 14:46

Nu ar vi pa Stora alskar.Jag har fatt lana pappas blackberry det ar som en mobil fast det kostar inget att vara inne pa internet.Vi har varit har i 1 timme och 30 minuter vi ska vara har I nagra timmar till.Vi har en flytgrej som man ligger pa I vattnet.Jag har cyklop och simmfotter sa jag latsades att vara en haj medans Alva och Thea satt pa den.Nu skriker dom nu Love sa har snabbt ska vi aka med flytgrejen nar du ar haj.Nar jag snorklade sa sag jag massor av fisk.Nu har jag atit korv, fruktsallad och pepparkakor.Tjao!/Love AIK-aren

Av Love AIK-aren - 30 juni 2009 10:35

Nu ska min famij aka till Stora alskar det ar en sandstrand.Jag ska flyga min drake for det blaser lite. Vi kommer att grilla.Stora alskar ligger vid Sandhamn.Jag skriver lite nar vi kommer hem. Tjao!/Love AIK-aren

Av Love AIK-aren - 30 juni 2009 08:08

Pa Torsdag ska vi till Skane pa brollop.Vi ska aka bil ner det tar ca 7.30 timme.Vi ar 5 barn I var familj.Vi kommer inte att ga pa brollopet vi barn alltsa men mamma och pappa kommer det.Fast jag har sma syskon ocksa har ar aldrarna av barnen I var familj Axel 7 manader, Isak 3 ar, Thea 5 ar, Alva 8 ar och jag Love 11 ar.Men farnor kommer att folja med sa vi ar med henne pa hotell rummet.Tjao! /Love AIK-aren

Av Love AIK-aren - 29 juni 2009 22:57

Tyskland vann med 4-0 over England precis I u-21 em finalen.Riktigt bra av Tyskland.Sverige blev 3.a men en sak vann dom skytteligan den vanns av Marcus Berg.Tjao!/Love svensken

Av Love AIK-aren - 29 juni 2009 16:03

Sverige mötte England i U-21 EM och förlorade.

England ledde med 3 - 0 i paus men Sverige kviterade till 3 - 3 i andra halvlek.

I andra halvlek hade Sverige 3 ribbskott.

Matchen gick till förlängning där Sverige var bättre också fast gjorde inte några maål.

Matchen gick till straffar och den Engelska målvakten Hart psykade dom Senska spelarna så han fick gult kort.

Sveriges sista straff sköt dom i stolpen så England vann det var inte rättvist.

Finalen i U-21 är mellan Tyskland - England och Hart kommer inte att få spela i finalen.



Tjao!

/Love AIK-aren



Av Love AIK-aren - 29 juni 2009 00:08

Nu har jag varit på Öladslager med IFK Lidingo friidrott.

Vi började med att åka dit det tog 7 timmar.

På vägen skrev vi lappar till varandra.Vi stannade efter 4 timmar och vi fick köpa mat (och godis) jag trodde att jag hade tappat bort min plånbok men den låg längst underst i väskan.Nar vi kom dit fick man reda pa vilka man skulle sova med jag sov med Axel, Fredrik och Simon.Vi sprang sen till Högby IP dar vi skulle träna vi korde stavhopp det var inte min grej inte heller Diskus.Vi kom hem sen till Pensionatet igen da kopte jag en glass en Lion.

Vi behovde sova 22.30 (tidigt).

2.a dagen vi sprang till IP.n och det var 1 km och på första passet hade vi friidrotts lekar och på andra passet hade vi löpning i Trollskogen som låg 15 min bort där var det en tjej som skadade handen rigält.Efter det så åt vi middag när middagen var färdig så gjorde vi en grej.

Vi skulle komma på vår nya hejaramsa för ett år.

Det var 7 olika lag mitt lags sång var.

Vi bor på Lidingö my friend.

Vi stannar tills vi döör.

Vi satsar på Lidingöloppet vi hoppar bra i höjdhoppet och vi hoppar bra i längd och får priser i en mängd häng med på färden att bli bäst i världen.

Vi gillar mycket därför går vi på IFK Lidingö Friidrott badam padam radam ready go!

Men jag ville att våran skulle gå så här.

Lidingö är dom bästa vinner för det mesta därför ska vi ropa bäst i Europa häng med på färden att bli bäst i världen därför så ska vi ropa bäst i Europa!

Vi blev 3:a av sju lag.

Vinnar sången var så här.

IFK Lidingö vi springer i vår hemmiljö vi springer fort vi hoppar högt upp på prispallen direkt ååå Lidingö!

Tredje dagen så tränade vi Längdhopp och Intevaller.Sen åkte vi till Böda Sand där läste vi en tidning där det stog att Michael Jackson hade dött.

Böda Sands sandstrand är 2 mil lång.Jag köpte en klubba som var som en visselpipa där.Dom hade as coola mini golf banor.

Efter middagen sen när vi hade kommit hemm så hade vi en Aktivitet jag kommer inte ihåg vad det var för något på den.

Fjärde dagen så Tränade vi tresteg och höjd i tresteget hoppade jag 8 någonting och i höjden satte jag PERS 1.20 hoppade jag (högt).Sen åkte vi till Källa glassland där köpte jag Källamusen för 45 kr det var två kulor sen hade dom satt på godisar så det såg ut som en mus.

Sen åkte vi och grillade i jordhamn där hittade jag stenar t ex en sten som såg ut som en tjur .

Man kunde bada där men det gjorde inte jag för det var för stenigt men det var varmt i vattnet 23-28 grader.

Dagen efter så skulle vi åka hem.Vi fick frukt på bussen.

När vi kom dit så hämtade stig mig och vi stack och åt Pizza och tittade på Spanien - Sydafrika i Conefedrations cup Spanien vann med 3 - 2.

Jag åkte sen båt till landet och då såg jag USA  - Brasilien och då vann Brasilien med 3 - 2 också och det var finalen.

Och nu sitter jag här jag åkte hem med pappa över dagen.

Tjao!

/Love AIK-aren


Av Love AIK-aren - 28 juni 2009 09:07

Gillar det hära You spin my head round... bla´bla´bla´.

Och dom pa bilderna är Oskars tidigare idoler men det är bara några Dolf Lundgren - Jean Claude - Steven Segal - Sylvester Stallone här är Oskars blogg hemsisda www.i-love-china.bloggagratis.se

Tjao!

/Love AIK-aren

Av Love AIK-aren - 19 juni 2009 07:29

Nu ska jag åka till Landet och fira midsommar.

Vi ska vara på Lökholmen vid Sandhamn.Vi ska vara där med våra kompisar Olof, Freja, Patrik och Henrietta.

Jag ska ta med mig mitt Wii.

Tjao!

/Love AIK-aren

Presentation

Omröstning

Vad är det finaste killnamnet av de här?
 Jack
 Simon
 Axel
 Emil
 Charlie
 Alex
 Jacob
 Leo
 Max
 Carl
 Adam
 Ivar
 Zack
 Leon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards